PAZNJA Poštovani klijenti, HTC uređaji 816 , 820 sa MTS mreže nije moguće dekodirati daljinskim putem , potrebno je telefon poslati u naš servis . Isti uredjaji sa VIP mreže ukolkiko su bili vezani za ugovor a za koji postoji dugovanje takodje se dekodiraju u našem servisu .Dodatne informacije na 062-555-400 Zatvori X

Kako poslati aparat na dekodiranje?

Za većinu modela moguće je kupiti fabrički kod, ali takođe, postoje modeli koje je moguće dekodirati jedino u servisu Nortel pomoću servisnog alata.
Ukoliko ne postoji mogućnost dekodiranja daljinskim putem, nudimo vam mogućnost da nam pošaljete uređaj na dekodiranje putem Post Express usluge.

Kako poslati uređaj na dekodiranje?

Slanje bez odlaska u poštu:

 

  • Pažljivo zapakujte uređaj u adekvatnu kutiju. Zaštitite uređaj od eventualnih oštećenja u transportu.
  • Na jednom papiru čitko napišite svoje ime, prezime, adresu i kontakt telefon. Ako želite da putem emaila dobijete obaveštenja o statusu vaše porudžbine upišite i email adresu.
    Papir stavite zajedno sa uređajem u kutiju.
  • Pozovite Post Express pozivni centar na broj 011 3 607 607 ili na 0800 100 808 (besplatan poziv sa fiksnog telefona) i zatražite da kurir dođe kod vas po pošiljku. Lista gradova u kojima je moguće zakazati dolazak kurira kod vas.
  • Operateru saopštite podatke o pošiljaocu i primaocu, sadržaju i masi pošiljke.

 


Podaci primaoca:


Nortel servis
Prvi srpski ustanak 60, lokal 15
PAK: 235101
11420, Smederevska Palanka
062 555 400

 

 

  • Izaberite vrstu Post Express usluge „Danas za Sutra“ do 19 časova.
  • Recite operateru da primalac plaća troškove transporta pošiljke po fakturi.
  • Takođe napomenite da je sadržaj "LOMLJIV"
  • Nakon poziva, kurir će preuzeti pošiljku na adresi koju odredite.
  • Mi narednog dana dobijamo i dekodiramo uređaj.
  • Istog dana šaljemo uređaj na vašu adresu sa otkupninom.
  • Nakon slanja pošiljke na vašu email adresu dostavljamo kontrolni broj i link za praćenje pošiljke.
  • Narednog dana do 12 časova kurir Post Expressa će uređaj doneti na vašu adresu.

 

Slanje iz pošte:

 

  • Pažljivo zapakujte uređaj u adekvatnu kutiju. Zaštitite uređaj od eventualnih oštećenja u transportu.
  • Na jednom papiru čitko napišite svoje ime, prezime, adresu i kontakt telefon. Ako želite da putem emaila dobijete obaveštenja o statusu vaše porudžbine upišite i email adresu. Papir stavite zajedno sa uređajem u kutiju.
  • Odnesite uređaj u poštu i recite službeniku da želite da pošaljete paket Post Expressom.
  • Popunite adresnicu kako je prikazano na slici. 

Kako popuniti adresnicu

 

  • Mi narednog dana dobijamo i dekodiramo uređaj.
  • Istog dana šaljemo uređaj na vašu adresu sa otkupninom.
  • Nakon slanja pošiljke na vašu email adresu dostavljamo kontrolni broj i link za praćenje pošiljke.
  • Narednog dana do 12 časova uređaj je kod vas.


Radno vreme Post Express službe:


Radnim danima od 08 – 18h
Subotom od 08 – 15h

Post Express pozivni centar za korisnike 011 3 607 607 ili 0800 100 808

 

Pitanja i odgovori:

 

  • Kako da imam poverenje u "Halo Halo" i pošaljem Vam svoj uređaj kad Vas ne poznajem?
  • Sajt www.halohalo.rs je vlasništvo pravnog lica "Nortel Networks d.o.o". Preporučujemo vam da pažljivo pročitate ocene i komentare klijenata koji su nam ukazali svoje poverenje pa tek tada odlučite da li nam možete verovati.

 

  • Da li treba da šaljem novac unapred?
  • Ne, mi nikada ne uzimamo novac unapred, uslugu plaćate isključivo po njenom izvršenju.

 

  • Kako da vam platim?
  • Uslugu plaćate prilikom prijema uređaja kuriru Post Expressa.

 

  • Koliko ću platiti Vašu uslugu?
  • Sve cene su jasno napisane pored svake usluge. Cene mogu da se razlikuju od modela do modela. To je ukupna cena koju plaćate.

 

  • Ima li nekih dodatnih ili skrivenih troškova?
  • Ne.

 

  • Šta ako ne možete da otključate moj uređaj?
  • Usluga vam neće biti naplaćena, a troškove transporta snosimo mi.

 

  • Ko plaća troškove transporta uređaja?
  • Troškove transporta uređaja u oba pravca snosimo mi.

 

  • Da li treba da pošaljem i punjač?
  • Nemojte slati punjač, takođe iz uređaja izvadite sim i memorijsku karticu. Pošaljite samo uređaj i bateriju.

 

  • Kada dobijam svoj uređaj nazad ako ga pošaljem u petak?
  • Ako uređaj pošaljete u petak, kod nas će stići u subotu, a kod vas u ponedeljak.

 

  • Kada dobijam svoj uređaj nazad ako ga pošaljem u subotu?
  • Ako pošaljete uređaj u subotu uređaj će kod nas stići u ponedeljak, a kod vas u utorak.

 

  • Kada dobijam uređaj ako ga pošaljem u ponedeljak?
  • Uređaj kod nas stiže u utorak, odrađujemo ga i vraćamo istog dana, tako da je kod Vas već u sredu do 12 časova.

 

  • Šta ako ne stignete da mi vratite uređaj istog dana?
  • Naša želja je da uređaj vratimo vlasniku istog dana, ali se može desiti da iz nekog tehiničkog razloga ne budemo u mogućnosti da izvršimo uslugu. Ako dođe do bilo kakvih pomeranja u tajmingu mi ćemo vas kontaktirati telefonom.

 

  • Kolika je masa uređaja koju treba da kažem operateru Post Expressa?
  • Masa mobilnih telefona ne prelazi 200 grama. Masa klasičnog auto-radio uređaja ne prelazi 2 kg.

 

  • Mogu li da vam pošaljem uređaj koji nije na listi podržanih modela za dekodiranje?
  • Uređaje koji se ne nalaze na listi podržanih modela nam nemojte slati bez prethodne konsultacije sa nama.



Ukoliko imate dodatnih pitanja molimo Vas da nas kontaktirate.

Ažurirano:
05.01.2018

Pretraživač
Najnovije vesti Ostale vesti
Novi Vivax Fly V1 pametni telefon
23.03.2018.
  Kompanija Vivax predstavila je Vivax Fly V1 , novi pametni telefon sa velikim ekranom 5,5“ i tankim okvirom koji pokriva gotovo celu prednju stranu uređaja. Telefon pokreće Mediatek procesor i najnoviji Android 8.0 Oreo...
5G telefoni stižu naredne godine
19.03.2018.
 5G telefoni stižu naredne godine Qualcomm žuri da primeni SG mreže te će, prema poslednjim najavama, obezbediti Snapdragon X50 modeme za 18 velikih proizvođača, uključujući ASUS, Fujitsu, HMD Global (Nokia), HTC,...